Підтримка

Шановні користувачі!

Перед подачею запиту на підтримку, будь-ласка, ознайомтесь зі змістом розділу “Часті запитання“. Якщо Ви не знайшли як вирішити проблему, можете подати запит на адресу ctdl@nure.ua.

Звертаємо Вашу увагу, що запити обробляються тільки з адрес в домені @nure.ua.

Часті запитання

Тут Ви можете знайти відповіді на найбільш популярні запитання

Намагаюся увійти, система просить змінити пароль і не приймає старий

Періодично система може видавати запити на зміну пароля. Це пов’язано з політиками безпеки акаунтів і нашим бажанням захистити користувачів від злому їхніх акаунтів.
Сайт dl.nure.ua захищений сертифікатом безпеки ssl і постійно оновлюється при виявленні будь-яких вразливостей.

При зміні пароля система просить Вас ввести старий (діючий) пароль від сайту dl.nure.ua. За замовчуванням, цей пароль не збігається з паролем від облікового запису акаунта Google @nure.ua.

Через те, що на сайті dl.nure.ua існує можливість увійти в обліковий запис сервісу ХНУРЕ ДН за допомогою облікового запису G+ @nure.ua, багато користувачів плутають паролі та замість пароля від облікового запису на dl.nure.ua як старий пароль вводять пароль від облікового запису Google @nure.ua.

З цієї причини, система його і не приймає.

Якщо ви не пам’ятаєте, втратили або ніколи не знали пароль від dl.nure.ua. Найпростішим способом виправити проблему є функція відновлення пароля. При цьому на пошту в акаунті Google @nure.ua прийде лист із посиланням на відновлення пароля. Перейшовши за цим посиланням Ви зможете задати новий пароль для сервісу ХНУРЕ ДО dl.nure.ua.

Відновити пароль від dl.nure.ua

Нагадуємо, що відновити пароль або ім’я облікового запису від облікового запису Google @nure.ua Ви можете в робочий час у кімнаті 282. Або написавши на службу підтримки support@nure.ua

Я не бачу у своєму особистому кабінеті потрібного мені курсу

Згодом термін навчання за курсом спливає і курс переходить у розділ «Минулі».


Перевірте, можливо це Ваш випадок.

Також курс може бути відсутнім у разі якщо Ви не підписані на нього.

Для студентів це може статися в разі, якщо вони переходять з групи в групу протягом семестру. Ми намагаємося постійно відстежувати інформацію про приналежність студента до академічної групи, але в деяких випадках ця інформація може потрапити до нас із суттєвою (до 1 місяця) затримкою.
Будь ласка, повідомте нас написавши листа на нашу корпоративну пошту ctdl@nure.ua вказавши в листі свої ПІБ, нову групу та групу з якої Ви перейшли.

Для викладачів це відбувається у випадку, коли Ви не подали заявку або провідний лектор не включив вас у заявку на створення нового модуля/курсу.
Для цього потрібно заповнити гугл-форму для подачі запиту на створення сторінки: Посилання на гугл-форму

Забули або загубили пароль від dl.nure.ua

Найбільша хибна думка, що акаунт пошти в домені @nure.ua та акаунт у сервісі ХНУРЕ ДН мають однакові паролі. Ні, це дві різні системи і об’єднані вони лише тільки ім’ям акаунта користувача (тобто, електронною адресою).

Коли сервіс ХНУРЕ ДН просить Вас змінити пароль і для цього запитує старий пароль, потрібно вводити пароль від dl.nure.ua. За замовчуванням це паролі різні і пароль Гугл-акаунту не підійде.

Якщо Ви були зареєстровані в нашій системі і пам’ятаєте свій логін (він же адреса електронної пошти в домені @nure.ua), на який був зареєстрований ваш акаунт, скористайтеся системою автоматичного відновлення пароля:


Відновити пароль від dl.nure.ua


Відновити пароль від електронної пошти можливо в кімнаті 282 за студентським квитком або звернувшись на support@nure.ua.
УВАГА! співробітники ЦТДН не працюють зі студентами безпосередньо, а тільки через відповідальних за ДН. Всі звернення в очну або за допомогою листів на адреси співробітників оброблятися не будуть!!!